راستی از گارانتی رايان بدر کسی خاطره نداره؟!
چرا من دارم.
خاطره خوبي هم نيست.يه MP3 player crearive داشتم 1 ماه پس از خريد خراب شد.شانس ما هر چي هم دنبال كارت گشتم پيدا نشد.بردم گارانتي گفتم كارت گم شده.قبول نكردند.هر چي هم گفتم مثل خيلي از شركت ها با سريال روش چك كنيد كه مال شماست تو كتشون نرفت.خلاصه گفتم تعمير كنيد با هزينه.بعد حدود 1 هفته رفتم بگيرمش هرچي اصرار كه بگيد حداقل يكي از تعميركار هاتون بياد توضيح بده مشكلش چي بوده قبول نكردند بازم.من هم 5 تومن (خودشو 65 گرفته بودم) هزينه تعمير دادم.اومدم خونه خدا شاهده 2 روز بعد بازم همون جوري شد!!!
هنوزم كه هنوزه همون جوري مونده!!!
حالا همه ي اين اتفاقات يه طرف بي ادبي و رفتار بدشون هم يه طرف.منشيشون رو اعصاب آدم قدم ميزد.دفعه ي اول 10 دقيقه وايسادم تا تلفنش با دوستش تموم بشه.
عوضش شاب كه اون هم Creative رو گارانتي ميكنه خيلي خوب كار راه ميندازن.يرخوردشونم خوبه.